AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volvo XC40 Recharge T5 Plug-in Hybrid R-Design (2021) #3
autoreview
4
Signalement
Uitvoering | XC40 Recharge T5 Plug-in Hybrid R-Design |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2021 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 21.000 km |
KM-stand laatst | 21.000 km |
Pech auto
- 21.000 km
Ik vond het een fijne auto
Maar bij een kilometerstand van 82255 is er echter een zuigerstang door het carter geslagen. Einde motor.
In eerste instantie géén enkele coulance.
Nadat ik melde dat ik het met mijn advocaat zou opnemen, bleek er plotseling wèl een bepaalde coulance mogelijk !!
Het was een schadepost van ongeveer €12.000,00 te zijn.
Ik moest uiteindelijk toch €8.186.84 betalen.
Ben ernstig teleurgesteld in Volvo !!
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Volvo XC40
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Nieuws
Verkoop-top 10: Succes Volvo XC40 duurt voort
Op Zoek Naar
Opnieuw plug-in hybride SUV's voor €25.000, maar nu Europese
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Volvo XC40 Recharge T5 Plug-in Hybrid: geschrapte stekker-SUV langs de lat
Alfa Romeo Tonale vs. Volvo XC40 - Vergelijkende Test
Praktijkervaring