Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Bi-Tone Plus (2024)

autoreview

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Bi-Tone Plus (2024)

Signalement

UitvoeringRAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Bi-Tone Plus
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf150 km
KM-stand laatst4.800 km
Lezerswaardering: 43%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fantastisch rijden en zuinig

  • 150 km

Wat een heerlijke auto deze rav4 (awd).
Ik heb de auto nu een week in bezit en heb er nog niet heel veel mee gereden maar mijn vorige auto was ook een rav 4 (2wd) uit 2021 en daar heb ik zo'n 40000 mee gereden.
Een fantastische sportieve gezinsauto, een genot om mee te rijden.
Hier en daar had het ietsjes luxer en beter afgewerkt mogen worden in het interieur maar dat zijn kleinigheidjes.

Update Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Bi-Tone

  • 4.800 km

1e ervaring is zeer goed. Deze zomer naar de Ardeche gereden en het rijd heerlijk ontspannen. De stoelen zitten prettig en de achterbank is leller ruim voor 2 kids van 6 en 9 jaar. Voor volwassenen is het ook comfortabel, voldoende hoofd en beenruimte.

Het verbruik is gecombineerd ongeveer 1 op 17/18 normaal maar met de bergweggetjes en wat hogere snelheid zakt dat naar 1 op 14/15 maar dan met dakkoffer en vol bepakt.
Zodra je de deze rav even aan de laadpaal zet ga je over op volledig electrisch rijden en als de accu is volgeladen kan je tot ongeveer 75 km electrisch rijden.

Adaptieve cruisecontrol in combinatie met de lane-assist werkt goed en is natuurlijk superfijn voor de lange stukken.
Wat ik wel een beetje een nadeel vind is dat de lane-assist standaard aanstaat... wat ik op korte stukken wat minder prettig vind ( dubbele wegbelijning kan soms verwarrend zijn voor de camera)

Het rijgedrag van deze rav 4 met ruim 300 pk is fantastisch. Je voelt je zeker in het verkeer met deze auto in alle omstandigheden. Alles gaat heerlijk soepel!

Wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind is dat als je consequent de auto thuis oplaadt (en dat doe ik dmv een gewoon stopcontact) je gemakkelijk onder de 2 liter per 100 km haalt.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Toyota RAV4

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.