AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Renault Mégane Estate dCi 110 Bose (2017) #5
autoreview
Signalement
Uitvoering | Mégane Estate dCi 110 Bose |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2017 |
Jaar van aanschaf | 2017 |
KM-stand bij aanschaf | 100 km |
KM-stand laatst | 130.000 km |
5,5 jaar gebruik
- 130.000 km
De Megane Estate Diesel is een zeer comfortabele auto.
Zeer gebruiksvriendelijk met veel eenvoudig te bedienen functies. Ook zeer ruim en praktisch.
Echter erg storingsgevoelig en vele kleine onvolkomenheden. Niet duurzaam, bijvoorbeeld krakende chauffeursstoel (vervanging zou € 1.200,= moeten kosten), kapotte bagageruimte afdekking, rammelende stabilisatorstangen, regelmatig dood scherm en niet werkende dodehoeksensoren.
Cilinder automatische handrem vervangen (ca. 60k KM) en nieuwe versnellingsbak (80k KM), deels coulance, kosten voor eigenrekening € 2.500,=). Niet werkende airco.
7,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Renault Mégane
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Vergelijkende test
Triotest ruime stationwagons als occasion: Ford Focus - Renault Mégane - Opel Astra
Achtergrond
Uitstoottest voor diesels bij apk: Renault beste jongetje van de klas, deze merken slechtste
Nieuws
Praktijkverbruik Renault Mégane: met name diesels zeer zuinig
Praktijkervaring
Lezersreacties (0)
Reageren