AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
BMW i4 eDrive40 (2022) #16
autoreview
1

Signalement
Uitvoering | i4 eDrive40 |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 4 km |
KM-stand laatst | 26.765 km |
8 maanden electrisch
- 26.765 km
Mooie auto, prima brouwkwaliteit. Na 3 serie met m-sport onderstellen . Is dit wel een zware auto, meer limousine dan sportief( ondanks alle m-sport uitrusting) Actieradius boven de 12 graden erg goed. Als je braaf rijdt tot ca 115 continu onder de 18kwh/100. Over 26.000km gemiddeld 22kwh/100. Wintersport rit van 975 km bij 140/150 km/uur met 4x laden ook prima te doen. Je reist wel anders en de rit kost 1,5 uur meer. Het is een ruime reisauto. Binnen nl bijna altijd voldoende range 80% => 320 km om de dag door te komen. Thuis volvertrekken. Maar snellaadstations werken ook prima.
9,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

BMW i4 eDrive40 High Executive 84 kWh M-Sport Sanremo Grün | HUD | Camera | Carplay | Trekhaak | Elektrische Klep | Navigatie | 19 Inch
- 2023
- 70.458 km
€ 43.900

BMW i4 eDrive40 84 kWh / Navigatie / Carplay / LED / Camera
- 2022
- 30.460 km
€ 38.900

BMW i4 EDrive40 M-sport, schuifdak, H&K, Trekhaak
- 2021
- 88.799 km
€ 39.950