- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GGH-21-R
PORSCHE CAYENNE E-HYBRID | 2023
Deze PORSCHE CAYENNE E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 1 maanden oud. In juli 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 135.369 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 340 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 253 km/h De CAYENNE E-HYBRID is 353 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 686 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Otterlo met een kilometerstand van 26.017 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PORSCHE |
Model | CAYENNE E-HYBRID |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 6.722 |
Nieuwprijs | € 135.369 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Porsche Cayenne 3.0 PANO MATRIX SPORT CHRONO MEMORY BOSE VOL
- 2018
- 165.010 km

Porsche Cayenne 3.0 | BISKAJE BLAUW | PASM LUCHTVERING | SPORTCHRONO | PANORAMA/SCHUIF-KANTELDAK | STOELVENTILATIE | PDLS+ | 21 INCH | 360 CAMERA | KEYLESS ENTRY |
- 2018
- 119.219 km

Porsche Cayenne 4.0 GTS - Sport Chrono | Panorama | Bose | Luchtvering
- 2021
- 79.236 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 mei 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 juli 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 juli 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 31 mei 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | DCB |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2995 cc |
Max. vermogen | 250 kW / 340 pk |
Continue vermogen | 60 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 42 km |
Actieradius elektrisch stad | 45 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 3.4 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 257 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 76 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.270 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.030 kg |
Voorasdruk | 1.475 kg |
Achterasdruk | 1.620 kg |
Aanhangermassa geremd | 3.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.929 mm |
Breedte | 1.983 mm |
Hoogte | 1.702 mm |
Wielbasis | 2.900 mm |
Bandenmaat (origineel) | 315/35R21 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 253 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk |
Maximum koppel | 700 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 140 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 645 - 1610 l |
Inhoud brandstoftank | 75 l |
Segment | M |
Audi SQ7 vs. Porsche Cayenne S - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PORSCHE

GGH-21-R
Porsche Cayenne
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.