AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Jeff Guyton, CEO Mazda Europe
'Stroom is nog lang niet groen'
Bij Mazda doen ze de dingen graag anders, vaak met gedurfde technologieën en spraakmakend design tot gevolg. Of dat zo blijft nu het 'kleine' Japanse merk de handen in elkaar heeft geslagen met het 'grote' Toyota? AutoWeek vroeg het aan Jeff Guyton, de man die de Europese koers van Mazda al bijna tien jaar bepaalt.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download